Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 1,266
2 medlemmer og 1,264 gæster
darlabo11, Disaicefspisy
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #62  
Gammel 16-01-2011, 19:14
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Peter508 Se indlæg
Den med rust og Mercedes er et long gone problem...og trods det problem så ser jeg stadig flere Mercedes fra 90'erne, hvor problemet var, end jeg ser koreanske mærker....

Trods det at antalsmæssigt er der solgt flere koreanere....

Da jeg i sin tid skulle have min Passat, var det tankevækkende at den i leasingsydelse kostede præcis det samme som en Mazda6, trods det at den var 125.000,- dyrere i indkøb.

Men det var udelukkende grundet at Mazda'en havde et væsentligt højere værditab pr kørte kilomet end VW'en havde....

Og iøvrigt også en tanke værd at Kia, Hyundai bilerne ( uanset model ) ligger væsentligt højere i leasingsydelse end biler der er noget dyrere. Det er igen et udtryk for værditab pr kørt km....
Om rust problemerne med Mercedes er long gone eller ej, ved jeg ikke, men vi skal kun tilbage til 2 til 3 år gamle Mercedes for at finde problemet ifølge de medlemmer der klager deres nød i medlemsbladet...

At biler fra Korea ruster, er ingen stor hemlighed, deres biler er for det første ikke lavet til Danske eller lign. forhold, og de fleste modeller koster en brøkdel af hvad Mercedes koster, og Mercedes bliver altså lavt få hundrede kilometer fra Danmark, så at de har haft et så massivt rust problem er for dårligt, især set i lyset af de priser de koster...

Og så har de en utrolig dårlig rustgaranti og en skammelige kulancebehandlinger over for deres kunder....

Lad mig lige slå fast, jeg har ikke købt min nuværende bil fordi den skal udstråle nogen former for effekter, købet af den har jeg forklaret i et andet svar her i denne tråd.


Nicolaj, læs da mine svar, jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at min bil er bedre en andre mærker, og jeg føler mig ikke trådt over tæerne. Jeg kunne godt fornemme du blev lidt forærmet da jeg påpegende Mercedes rustproblem ...

At jeg lagde det med min bil op var altså en joke, det troede jeg enhver kunne forstå.....Det er alså dig der bliver personlig nu, måske du også skulle se mine smiley´s...

At jeg efterfølgende prøver at siger at biler er en trossag, for vi har alle dårlige og gode erfarringer med de forskellig mærker...

At du har haft 17 biler på meget får år, gør vel heller ikke dig til expert, det lyder da mere som om du ikke har været for heldig med at vælge den rette

Bilsnak er tilsyneladende et interresant emne for mange af os, skal vi ikke flytte det over i den tråd der netop er blevet oprettet til formålet

Sidst redigeret af Chribs; 16-01-2011 kl. 19:24.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 119,212
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, darlabo11
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 20:49.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden