Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 983
0 medlemmer og 983 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 1,118, I dag at 15:52.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #11  
Gammel 16-01-2011, 21:41
Ulman Ulman er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jan 2009
Bopæl: Horsens
Indlæg: 863
Jeg tror Havneselskabet har spillet sine kort virkelig godt og professionelt. Dvs. gået ind i de forhold der er med konstruktivt sind. Og det ser ud til at være den helt rigtige indstilling.

Det er et faktum at der er en anstrengt kemi mellem sejlbåd/motorbåd og at det er sejlbådene der står med de bedste kort på hånden. De har hele miljø-debatten på deres side. Derfor er det utrolig vigtigt for os der gerne vil kunne fortsætte med at sejle planende i fjorden at vi opfører os ret klogt og ret fornuftigt i de kommende år. Jeg tror faktisk at vi skal gøre noget aktivt og ikke blot lade tingene ske om ørerne på os.

Det har været fremme, at det store problem er de små speedbåde der høvler rundt med hanen i bund over det hele. Typisk trailer-både. Jeg kender ikke selv til hvad der er fup og fakta i den sag, men hvis det er korrekt, er de både jo ikke kun et problem for sejlbådsfolket. Så er det også et problem for mig og alle de andre der gerne vil kunne fortsætte med planende sejlads i fjorden.

For et par år siden var der et indlæg på Bådsnak fra en gut der skulle arrangere et træf i Roskilde Fjord. Der opfordredes til "Vild og uhæmmet sejlads". Mange vil sikkert synes at det var da rigtigt friskt og sikke nogle sjove drengerøve. Men i bund og grund er det bare til mega skade for os andre.
__________________
Sea Ray 220 Sundancer
Mercruiser 5.0 MPI 260HK
Alpha One gen. II
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 116,126
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, debbiemn1
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 19:15.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden