Nu husker jeg ikke 110% detaljerne, men i grove træk betaler jeg 5500,- p.a. med en selvrisiko på 5000,-.
Forsikringssummen er i omegnen af 350.000,-. og det er ved Ærø.
For egen regning er jeg nødt til at sige, at jeg ikke helt forstår hvorfor at hvergang nogen skriver noget omkring forsikringer herinde, så skal der stilles spørgsmåltegn ved rigtigheden, ved lovligheden osv. Implicit hentydes der til at enten omgåes vi loven, eller også lyver vi.
Jeg har tidligere haft samme oplevelse herinde, da jeg skrev at Ærø ved en grundstødning i vores sommerferie også dækkede familiens overnatning på et vandrehjem. Hvilket der blev stillet spørgsmåltegn ved om det nu også passede, og ja selvfølgelig passer det, ellers skrev jeg det jo ikke....
Iøvrigt har vores motorbådsklub lige lavet en aftale med Ærø, hvor det er beskrevet at de udover så mange andre ting, også dækker overnatning i eksempelvis tilfælde som mit.
Så for at forholde mig til det der bliver spurgt om. Så vil jeg mene at dit tilbud lyder meget fornuftigt. Så er det kun et spørgsmål om forsikrings betingelserne lever op til dine krav til en båd forsikring.