Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 194
0 medlemmer og 194 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #5  
Gammel 10-04-2011, 19:57
Miss Mancini's Avatar
Miss Mancini Miss Mancini er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: www.nytdrev.dk
Indlæg: 3,500
Citér:
Originally Posted by lille tut Se indlæg
Ok tak Rolf, gør den det også på Bravo tre drevet hvad så med Volvos D4 kan den også gnaske drevet har den ikke et momet på 630nm eller hvad med Yanmars 6 benet 315hk kører den med ZT350drevet
Ja, uanset hvilket type BRAVO drev der er tale om, så er det ikke iflg. mine kunder holdbart til at håndtere en stor dieselmotors drejningsmoment - dette gælder også BRAVO X-Diesel drevene.

Yanmar udviklede netop ZT-serien på baggrund af alle de drevhavarie der var med Yanmar dieselmotorer og BRAVO drev.

Marinediesel Sverige har ligeledes haft svære problemer med BRAVO drevene sammen med deres Hammerhead motorer og udviklede deres eget drev.

Holdbarheden på Volvo Penta drevene sammen med dieselmotorer kender jeg ikke.

Hvis du vælger en MerCruiser/Cummins dieselmotor, så kan afslaget i prisen som minimum være et nyt Yanmar ZT350 drev + propellere - transomen skal ikke skiftes.
__________________
Chi non risica, non rosica
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 126,098
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Backlitfhe
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 02:50.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden