Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 157
1 medlemmer og 156 gæster
>>> https://t.me/+0bteex
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #9  
Gammel 28-04-2011, 20:41
Norvik20"'s Avatar
Norvik20" Norvik20" er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: 8860 Ulstrup
Indlæg: 381
Nå.. så fik jeg det (lortet) skilt ad Krævede ud over at afmontere flex-koblingen også lige at motoren blev løsnet fra de to bagerste ophæng, og tiltet lidt fremover så skrueakslen kunne rykkes langt nok frem under motoren, og ind i stævnrøret.

Det endte med at jeg måtte skære røret i stykker med en bajonetsav, så faldt det også nærmest ud af sig selv. Så til alle bådfolk: Dette er metoden hvis lortet sidder fast...
Som afslutning på sagen, lige et spørgsmål: Det nye leje har tyk gummi og tynd hylster i den ene ende, og tynd gummi og tykt hylster i den anden.

-Hvordan er det bedst at vende det. (Evt fordele og ulemper) Jeg kan simpelthen ikke bestemme mig.

Mvh
__________________
Norvik 20"
Vetus Diesel 3Cyl, 22Hk
Fast skrueaksel
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 127,479
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, >>> https://t.me/+0bteex
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:09.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden