Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 161
0 medlemmer og 161 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #7  
Gammel 12-07-2011, 12:37
Lindegaard Lindegaard er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Køge
Indlæg: 378
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk Se indlæg
Hhmmm, det er højest sandsynligt uforbrændt diesel - det ses tit på ældre dieselmotorer.

Justering af dieselpumpen er en mulighed, men jeg hælder mest til kontrol af dysserne - måske trykskiverne i dysserne skal udskiftes sammen med dyssespidserne.

KAM Diesel i Hedehusene er værd at nævne i denne sammenhæng.
nu håber jeg ikke det er noget med at motoren skal ud af båden he he.. nej spøg til side, hvor sidder sådan nogle svende egentlig?? jeg er ikke så helt meget inde i det, men er jo vild efter at lære noget.. skulle jo gerne udmønte sig i at jeg selv kan passe og pleje, Læs: skifte olie, impellerog deslige, vinterkoservere osv.

Tils videre, er der noget der hedder det?? , har jeg, på anbefaling, anvendt Gert fra CG Marine, han har også stået for montering af den nye varmeveksler som må siges at fungere efter hensigten, før fik vi jo alarm lige omkring 3000 rpm... tror lige jeg skal nævne de her småting for ham...
__________________
Birchwood TS 37, 1988.
1 x BMW 180 Hk (nu med ny varmeveksler 2011)
1 x Mercruiser 180 Hk
(Samme blok de er bygget over).

Sidst redigeret af Lindegaard; 12-07-2011 kl. 12:46.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 127,479
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, >>> https://t.me/+0bteex
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:32.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden