Jeg mener heller ikke at DMI's udsigter altid er geniale, og jeg bliver da også selv negativ når de ikke passer - specielt hvis det er til den forkerte side. Den her tråd er bare for meget "DSB kører ikke til tiden", DMI, DR ..." er noget lort. Altså alle de lette point som vi alle sammen kan blive enige om, eller nogen tror vi alle er enige om. DSB, DMI, DR. Har jeg glemt nogen?
Mht. DMI tror jeg helt ærligt at de ønsker at være så præcise som muligt, og jeg tror ikke de er ligeglade med fejlskud. Jeg tror de benytter så gode værktøjer, der findes, og er bemandet med rimelig kvalificerede folk. Jeg synes så også, at deres hjemmeside ikke indeholder ret meget information der er målrettet sejlere. Vejrstationer og metrologer har vel historisk haft stor fokus på søens folk, men det er ikke afspejlet på DMI's hjemmeside. Det er ikke et område jeg har dyrket ret meget, men findes der ikke hjemmesider eller tjenester der har det som primært mål at lave udsigter for søens folk? Farvandsdirektoratet eller noget i den stil?