Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 103
1 medlemmer og 102 gæster
Claudiahaurf
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Sejle alene
View Single Post
Gammel 29-07-2011, 22:16
Chribs
Gæst

I firserne sejlede jeg halvdelen af tiden alene i min Sceptre 14 fods, da min daværende kone ikke gad sejle så tit som jeg gjorde, og hellere ville pusle derhjemme med vores 2 små piger, så enten var det alene eller sammen med 1 eller 2 af vennerne.

Men den var så lille og let, at det aldrig var noget problem at håndtere den alene, og da jeg havde den liggende ude hos bådhandleren Siim´s private hus i Sejs, skulle jeg heller ikke bøvle med at få den i vandet.

Men nu sejler jeg aldrig mere alene, jeg kan dårligt håndtere en søsætning af den alene, og den er også noget tungere og større at skulle lægge til med.

Min nuværende kone elsker at sejle, og hun er ferm til at hjælpe både med at søsætte den, lægge til og tage den op igen.

Jeg har ikke sejlet overhovdet de sidste halvanden måned pga. travlhed på arbejdet, og de dage jeg havde lidt tid, da regnede det.

Jeg holder 14 dages sommerferie fra og med d. 8/8 , så håber jeg vejret arter sig til noget sejlads. og der er jo også regattaen, hvor vi gerne skulle ud hver dag og aften..
Reply With Quote

» Statistikker
Medlemmer: 127,600
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, Claudiahaurf
» Sponsorer