Jeg er nok ikke så god til at få den på... Trods jeg er skvattet i baljen i Udbyhøj engang fordi min sko gled. Men det bliver bedre og bedre. Jeg var på Møn i foråret for at fiske laks og der var den håndholdte i inderlommen på jakken og så flydevesten udenpå, så kan man da også råbe HJÆLP hvis man ligger i baljen 10 mil fra land. På sommerferien havde sønnike vesten på under store protester, men vi har også samlet ham op på Tunø en eftermiddag, for et par år siden, hvor han skulle op på broen fra den båd vi lå uden på. Vi voksne benyttede kun vesten den dag vi sejlede hjem fra Avernakø til Fåborg i 8 – 9 meter. Det er ikke noget jeg se specielt stolt af og jeg har intentioner om at i fremtiden SKAL vi bare ha den vest på når vi sejler. Jeg sejler en del alene, men hvem behøver da en vest fordi man trækker en ørred eller to på Mariager Fjord...
Jeg har en CoastKey til at ligge, men har ikke fået den monteret endnu. Jeg håber på at det sker i nærmeste fremtid. Det er sgu da ikke sjove at se jollen sejle mod Sverige når man ligger i vand er måske er 10° varmt og der er 5 mil til kysten. Jeg synes også man ser flere og flere der ankommer til havne med veste på og det er ikke kun sejlbåds folk.
Troels