Citér:
Originally Posted by Manorwar
Hej drenge
Lige en kort info ,selfom jeg ikke pleje at komentere aktuelle skadesager...
Klapp lige på hesten her ....
HUSK nu at båden er fra 1990 og forsikred til tidsværdien ,dette mener at da kommer selføligt fradrag (jeg mener, i den sag med ca.50%) med nye reservedele til den 20 år gammel motor ,og dette er YDERST FAIR .
Med andere selskaber er fradraget 10 % per år .
Han kan ja sikkert ikke forvente helt nye dele til en 20 år gammel brugt motor .
Dette har ingen ting med ALL risk dækning at gøre ..
Arbejdsomkostninger/timeløn bliver 100% betalt .
Jeg mener også at 750 euro erstattnings tilbud er ikke nok og jeg har allerede siste uge send sagen til revudrering til vores skadeafdeling .
Dette har jeg meddelet kunden på mandag.
So jeg vundere mig lidt om den brock her på siden fra kunden ..
Forsinkelsen med afgørelsen er ikke fra min side eller BAVARIAS skyld
Skadeanmeldese er først send til os fra bådejern for 2 uger .. efter flere henvendelser og rykker fra mig til kunden ..ingen skadeanmeldese -ingen erstattning ..vi har send en erstatningafgørelse idenfor 2 uger .
ang reperation .
Peter er ikke BAVARAIAS faste rep.man og ikke på min lønliste men jeg har anbefalet ham til kunden ..
På skadetidspunkt har han haft tid og han plejer at levere sine arbejde hurtig og effektiv .At der er ikke sket her er ikke min eller BAVARIAS skyld .
Der er ikke forsikringsselskabes afgabe at finde en rep.værksted og komme med en rep tilbud .og dokumentation
men kundens ..
Jeg har valgt nu at ikke anbefale peter yderliger til mine kunder ...
|
Den 18/8-2011 er sendt en skades anmeldelse til din kollega Ulrich, i den spørger jeg også om der mangler andet, og har intet svar fået fra ham før end for 2 uger siden, hvor han beder om den på tysk eller engelsk!
Ligeledes vil jeg gøre opmærksom på at Peter står på din hjemmeside som være skadeskonsulet/bjærgning så noget må han da have med Bavaria at gøre?
Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg skal have penge i hånden, jeg skal bare have lavet en båd, så den kan sejle igen! Derfor jeg betaler forsikring!
Ligeledes har I (bavaria) også bestemt værdien af min båd, for 1 år siden, men pludselig er den INTET værd, fordi den får en skade? Jeg forstår det ikke!
Og forstår heller ikke hvordan jeres mekaniker kan kommer 5 gange, og i nu vil udbetale mig penge.