Citér:
Originally Posted by thg
Jo hvis man ender med at ens båd ikke er sejlklar efter over 4 mdr. så kan det jo være lige meget at man har sparet 35% eller mere...
Men Ralph: Forstår ikke helt hvad du mener med 50% fradrag og afskrivninger - hvad er det på? - det er vel kun hvis man skal have båden erstattet (altså ved tyveri, totalskade eller lign.) at der skal beregnes fradrag/afskrivninger i forhold til bådens alder, stand mv.? Skal båden her ikke bare laves, kunden opkræves sin selvrisiko han har aftalt med Jer og slut punktum? Kan ikke forstå at kunden skal ende som en bold imellem den danske og tyske afdeling og da slet ikke i over 4 mdr...
Og så skal jeg lige høre: Skal en Bavaria kunde indlevere sin båd på bestemte værksteder ved forsikringsskader eller hvordan fungerer det?
|
nej valget af verftet er fri men kunden er forpligtet at begrænse skaden og evtl inhente flere tilbud med flere verfter hvis den første lydder for dyrt ..
ang .Hvad er planen?
Kan ikke forstå at kunden skal ende som en bold imellem den danske og tyske afdeling og da slet ikke i over 4 mdr...
IGEN- der er ikke BAVARIAS eller min fejl at sagen er kørt i 4 mdr. ,vi har afgørt skaden idenfor 2 uger efter vi har fåed den siste dokumentation fra dig ..PUNKTUM:
ventediden er opståed pga peter JR marine har haft en ulykke med sin ben og kun ikke arbeide i flere uger
..jeg har sagt til dig flere gange find dig en anderen mekker hvis du ikke gilder at vente på peter ..korrekt?
selffølligt hjelpe jeg dig i sagen -jeg plejer og gør hvad jeg sige ..
nu har vi 2 ja snakket igår om at jeg har send sagen til revudering ..
giv mig og vores skadeafdeling lige en chance ..TAK

jeg har flere storskade efter stormen på skriveborden og er kommet først tilbage tilbage i går morgens kl 10 efter en 38 timers bjergningsaktion i weekenden - jeg kann ikke dele mig ..
HUSK NU
At du har først send mig dine skadeanmeldese retur for 2 uger pga dine ferie efter jeg har rykket dig flere gange ??
Passer dette ikke ??
Selfføligt få du fradrag med reservedele OGSÅ med deleskade på din 20 år gammel båd .arbejdsløn bliver betalt i fuld..
MED alle selskaber -ikke kun BAVARIA
Din båd og motor er ja ikke nyt ..
NB.check §6 i dine forsikringsbetingelser ..da stå dette sort på hvid..
Hvad skal alt den bøvl her har jeg ikke gørt alt for at hjelpe dig ?? jeg er faktisk lidt skuffet....