Citér:
Originally Posted by Peter508
Hmmmm jeg ved sgu ikke rigtigt Ralph.....
Altså da jeg havde min skade og ringede til forsikringen, spurgte de om de skulle finde en mekaniker, eller om jeg selv ville. Da jeg var i en fremmed havn, sagde jeg at jeg ikke kendte nogen, men at der tilfældigt holdt en bådservice bil på havnen. Det var så en de samarbejdede med, og som de kunne anbefale. Jeg gik over til manden med forsikringen i røret, og de talte med ham.
Han gik indenfor 2 timer igang med vores båd, og der havde der ikke været en taksator ude endnu. Hun kom senere samme dag.
Efterfølgende så jeg aldrig en regning, det eneste økonomiske jeg talte med forsikringen om, var selvrisikoen og prisen for min skrue. Det endte iøvrigt med at jeg fik omkring ( husker det ikke 100% ) 3500 kr udbetalt, også var selv risikoen modregnet.
Den skadede skrue har jeg efterfølgende fået repareret, det kostede 1200 kr, så alt i alt en god oplevelse og oveni en lille skilling til mig. 
|
tillykke med gevinsten -
vi kør sagen efter de sammme princip .og afh. fra skaden og skaden højde sender vi også STRAKS taxator ude
hvis kunden som her i den omtalte sag ikke kænder til en mekkker i områden anbefaler jeg selffølligt en.
jeg plejer at anbefale gode folk ,peters jr marine sage er lidt anderleds pga ulykke
normalt udbetaler vi ja ogspå direkte til værftet .men div konkurser i brachen de siste 2 har lærnt os den hårde vej at der er best at kunden betaler -EFTER båden er rep. korrekt og afhentet fra kunden .. ..
og ikke at kunde stå med en ½rep båd efter vi har betalt regningen og værkstedet er gåed konkurs ..
