Nu har jeg jo så haft brug for mit forsikrings selskab, og om der gælder andre regler for skruer det aner jeg ikke, men der var ikke noget fratrukket....
Min båd er forsikret for x antal kroner, det samme er min motor. Så skulle jeg få en totalskade på motoren, så får jeg udbetalt det beløb den er forsikret for. Dette har Ærø i dag bekræftet for mig, da jeg har haft ringet til dem.
Ligeledes sagde de, at de ved et havari bringer båden tilbage i den stand den havde før havariet, men at de naturligvis ikke kunne garantere, at der ville blive brugt nye reservedele, hvilket jeg finder helt naturligt.
Igen....man kender ikke sit forsikringsselskab, før man har haft brug for dem....
Så hvis du nu har 9000 kunder ( efter eget udsagn ), så er det vel sandsynligt at de 8700 aldrig har haft brug for deres forsikrings selskab, og da I uomtvisteligt er de billigste på markedet....ja så vil langt hovedparten af dine kunder være tilfredse.
Personligt lytter jeg lidt mere til de der har haft brug for deres forsikringsselskab.....