www.propshop.dk
Fenderen.dk
>
Startside
Forum
Brugernavn
Husk mig til næste besøg?
Password
Forum
Register
Gallery
FAQ
Medlemsliste
Kalender
Gå til side...
»
Online brugere: 192
3 medlemmer og 189 gæster
JohnsonBob
,
TerranceHo
,
Warriorooh,
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu
Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL
Emne
:
Årets julegave
View Single Post
#
7
21-12-2011, 19:38
Clasg
Bogholder, kontoret for sund fornuft
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 577
Citér:
Originally Posted by
Ulman
Det er et gammelt Ardic 041-D. Minder ret meget om Eberspächers Airtronic D4, hvilket nok ikke er underligt, da Eberspächer overtog Ardic.
Jeg ville ikke have et benzin-fyr. Ingen grund til at introducere endnu en bombe-trussel i båden. Det er rigeligt med benzin-motoren. Der fulgte en lille diesel-plast-dunk med, og den skal bare kunne rumme 5 liter. Jeg har ikke behov for at fyret får brændstof fra den alm. brændstoftank - dvs. motorens brændstoftank. Hvis det hele havde været diesel, var det en ok løsning med at suge fra tanken, men egentlig har jeg det også fint med det er helt adskilt.
Pas på, det tager om sig....næste indkøb er en lækker lille sag af en VP KAD 300 med 285 ivrige diesel HK som fremdrivning.
Hvorfor ikke gå linen helt ud når det drejer sig om sikkerhed
__________________
Båd: pt. ingen
Tidligere både:
Sea Ray Sundancer 275
Flipper 575
Sea Ray Sundancer 230
Skagerak 21
Sea Ray 160
Pepper 16
Brømo
Divese joller
Clasg
Vis profil
Send en privat meddelelse til Clasg
Find alle indlæg af Clasg
» Statistikker
Medlemmer: 127,466
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem,
Warriorooh,
» Sponsorer
Powered by
vBadvanced
CMPS v3.2.0
Alle tider er GMT +1. Klokken er nu
14:45
.
Kontakt os
-
Fenderen.dk
-
Arkiv
-
Top
Design By:
Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By
Branden