Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 177
0 medlemmer og 177 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #4  
Gammel 25-04-2012, 20:33
Lindegaard Lindegaard er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2010
Bopæl: Køge
Indlæg: 378
Citér:
Originally Posted by Softice Se indlæg
Har du ikke et el diagram over din motor der må du kunne se om du har en giver eller en giver og en switch der styre olietrykslampen.Den giver du har afbildet er til olietryks instrumentet. Den anden switch er en kontakt der afbryder stel så der kommer over et forud indstillet tryk. Det kan være en ledning der er faldet af og får stel.
den gør begge dele, min mek ringede importør af VDO idag mens jeg var der, den er som jeg forstår det jordet via blokken, altså der hvor gevindet er ?? sådan ser det også ud på diagrammet... den ene tilslutning står der G på den anden WK, og så er stel vist som gevindet... de 2 ledninger er påtrykt henholdsvis "oilpres G" og "oilpres W"..
Det diagram jeg har er til Quicksilver instrumentering, og der har den kun 1 tilslutning, min er VDO og lavet som på den identiske BMW, med 2 tilslutninger..
har forsøgt at finde et diagram på nettet uden held...
__________________
Birchwood TS 37, 1988.
1 x BMW 180 Hk (nu med ny varmeveksler 2011)
1 x Mercruiser 180 Hk
(Samme blok de er bygget over).

Sidst redigeret af Lindegaard; 25-04-2012 kl. 20:39.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 126,171
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, gNum
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 19:44.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden