Citér:
Originally Posted by nicolajjetrider
Rolf - Bare fordi bilen har været skadet gør det jo ikke bilen dårlig eller anderledes at se på.
jeg har arbejde i et værksted hvor min chef laver rigtig mange biler som er totalskadet med ret til genopbyg. Du kan værken se eller mærke det når de er færdige.
Med mindre man hele tiden har i baghovedet den har været smadret og man er bange for bilen falder fra hinanden er det selvf ikke så godt.
Men det kan jo tydeligt ses om det er klamp eller ej.
|
Der er langt imellem en vellykket renovering af en bil. Jeg har set adskillige eksempler, hvor ejeren er løbet sur i projektet og ikke magter mere. Som oftest sælges bilen hurtigst muligt selvom der er sprunget over med kvaliteteten og nøjagtigheden på mange områder. Det kræver viden og erfaring at laver en vellykket renovering af en bil. Det klares sjældent med tråd, ledninger og twist. Der skal meget mere til. En god gang lak, skjuler også de værste synsmæssige fejl på bilen, men selv en dårlig lakering har begrænset levetid.
Der findes utrolig meget dårligt udført arbejde indenfor bl.a autobranchen, og netop derfor er jeg forsigtig med at købe en bil der har haft en større trafikskade eller heloplakeret.