Leyland busserne kørte med denne liggende motor og kan selvfølgelig nå en hel del timer på de 3-5 år. 
Jeg har ikke hørt om det før, men med den baggrund han har så burde han jo vide det, 
Jeg er selv uddannet lastvognsmekker ved busserne i aalborg og har også rodet med ht6.354 det er sgu da en skam at smide sådan en maskine i en båd uden at hovedrenoverer den, de har tendens til at blive slidt ovale i foringerne men først efter en hel del timer, ikke så relevant i båden som det er i bussen.
Det med tæringerne forstår jeg dog stadig ikke.
		
		
		
		
		
			
				__________________
				Coronet 31 aft cabin.
1975
Perkins ht6.354m  145 HK.
Fast skrueaksel.
Aquaquick 2,35m. RIB.  2009
M. styrepult.
Tohatsu 15 HK. 2-takt  2012
Tidligere båd.
Century Mirada 270 XL   1990
Volvo Penta 570A 275 HK.
Volvo Penta Dp290A.
Tidligere båd.
Fletcher arrowflyte bravo 
Mercury 115hk. 6 cyl inline.
"tower of power"