Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 502
1 medlemmer og 501 gæster
RichardPalty
Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #6  
Gammel 26-11-2012, 19:15
Norvik20"'s Avatar
Norvik20" Norvik20" er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: 8860 Ulstrup
Indlæg: 381
Efter at have kørt i en ældre diesel i efterhånden en del år har jeg erfaret..: Det mindste tilbageløb (som gerne er = en utæthed i brændstofsystemet et sted) så er motoren svær at starte, og går som røv indtil den har luftet sig selv ud..

Og selvfølgelig, ingen forvarmning giver også startproblemer.
Især nu, hvor vandtemperaturen er kommet under 10°.
Relæet skal gerne klikke, og strømforbruget er så stort, at det er nemt at tjekke om den forvarmer.

Mvh
__________________
Norvik 20"
Vetus Diesel 3Cyl, 22Hk
Fast skrueaksel
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 133,508
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
Velkommen til vores nyeste medlem, RichardPalty
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 23:26.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden