Citér:
Originally Posted by Rolf T
Kalechesmeden kender jeg som kunde og kollega inden for bådfaget, og har alid mødt en seriøs og professionel behandling hos dem.
|
Da jeg pakkede min kaleche ud og monterede den og opdagede den skade som var sket var jeg da også helt sikker på at Kalechesmeden ville "tage det som en mand" og stå ved sit ansvar, Om de ville farve, imprægnere eller hvad der skal til måtte de selv om, men jeg havde forventet at de ville have holdt mig skadesløs, dvs. sørget for at min kaleche havde samme farve som inden de gik i gang.
Det synes jeg på ingen måde er en urimelig forventning at ha'?
I stedet fik jeg af Kalechesmeden at vide at min kaleche nok var lavet i så dårlig kvalitet at den ikke kunne tåle en vaske - wtf? Så fortæl mig lige det inden I vasker den!
Senere i samme samtale sagde de at den var så gammel (10 år) at den alligevel ville falme i løbet af 2-3 år så...
Jeg fik også at vide at den dag de var nede ved min båd og se på skaderne, det skulle have været i onsdags den 13/3...den dag stod jeg op til 10 cm sne. Måske ikke den bedte dag at besigtige min kaleche.
De nævnte også at man kunne købe et eller andet til at prøve at farve den med, jeg foreslog dem at det kunne de jo så gøre, men fik at vide at det kunne jeg selv ligge og rode med...
En masse undskyldninger og sange fra de varme lande...
Og det værste er at de erkender at kalechen har mistet farven men mener jo altså ikke at det vedrører dem...