Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 141
0 medlemmer og 141 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #7  
Gammel 20-07-2013, 05:52
s_h_sondrup s_h_sondrup er offline
 
Tilmeldelsesdato: Dec 2010
Bopæl: København S
Indlæg: 9
Hej igen. Endnu engang tak for jeres bud på hvad min motor kunne fejle. Umiddelbart kan jeg ikke finde nogen tilstoppede filtre, så det læner sig nok i retning af vand i systemet. Jeg er dog ret sikker på at brændstoffiltetet også skulle kunne fungere som vandudskiller. Men det indeholder kun benzin når jeg afmonterer det.

Jeg undrer mig også over at det ikke fyldes helt op. Kan det skyldes at motoren ikke rigtig kommer igang og pumpen dermed ikke får kørt rigtigt længe nok?

Problemerne med at starte motoren, som jeg har beskrevet, opstod først efter udskiftning af brændstoffilter og justering på luftskruerne til karburatoren. Skruerne står nu i deres standard position, hvilket skulle kunne sikre en nogenlunde drift. Jeg er bare lidt nervøs for at jeg kan have ødelagt noget af det pakningsmateriale omkring skruerne. Det virkede meget mørt og der kom lidt fnuller med, da jeg skruede den ene helt ud. Ville det i sig selv kunne være årsag til startproblemerne?

Jeg tror stadig at der godt kunne være et vandproblem eller noget med svømmerventilen,men kunne godt tænke mig at høre jeres mening om min teori ovenfor.

På forhånd tak.

Mvh Søren
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 126,119
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, JosephArric
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 03:25.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden