Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 605
0 medlemmer og 605 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 793, 17-05-2024 at 20:06.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #1  
Gammel 12-08-2013, 19:28
megelundo megelundo er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2011
Bopæl: Silkeborg
Indlæg: 217
Turde du købe den

Hej,

Jeg er på udkig efter en større båd - Og jeg har haft kontakt til sælger af en båd der kunne være et godt bud på vores nye båd.

Problemet med den potentielle nye båd er at den for ca. 10 år siden har været "sunket" på ca. 1.5 m vand. Den forrige ejer var sejlet ud i hårdt vejr - Uden nok brændstof - og var løbet tør. Og pga. det manglende brændstof var båden blevet skubbet ind til en stenmole hvor der så var kommet hul i skroget, taget vand ind, og havde så sat sig på ca. 1.5 meter vand.

Båden blev solgt af et forsikringsselskab, og købt og lavet af en mand som så har solgt den videre til nuværende ejer.

Båden har bla. fået udskiftet følgende:

* Motorinstallation.
* Ledningsnet.
* Al aptering der havde været under vand.

Iflg. nuværende ejer kan man godt se på skroget at det har haft en skade - Men at han iøvrigt ikke på noget tidspunkt har haft problemer med det.

Men jeg er naturligvis blevet noget lunken over den information jeg har fået, og min sunde fornuft siger mig at jeg jo nok bør finde mig en anden båd. Det er jo trods alt købers marked lige pt. så man kan jo finde nogle fine både til nogle fornuftige penge.

Jeg tænker også lidt over følgende:
* Hvordan med forsikringen - Hvis jeg nu er uheldig at båden synker pga. en dårlig udført reperation - Så står jeg vel med håret i postkassen.
* Hvem vil jeg evt. kunne få til at vurdere kvaliteten af arbejdet udført.
* Det er en båd i prisklassen 150.000kr. Hvad bør denne båd koste mindre en andre sammenlignelige både uden denne skade?


Så kort og godt - Er den båd et "No Go" -
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,444
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, gyhwyfluagz
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 07:05.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden