Fenderen.dk
 
GPS Tracker til Bil, Båd, MC

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 708
0 medlemmer og 708 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 945, 25-05-2024 at 03:49.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #8  
Gammel 27-08-2013, 06:21
Hjulben Hjulben er offline
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2013
Bopæl: Brøndby
Indlæg: 9
Gennem vesterhavet???
De første 100 km går langs kysten, nord på til Klisterkanalen, de næste 120 km går gennem Klisterkanalen. DVS at jeg har minimum 22 timer med kystnær sikkerhed, til at lære båden at kende. Og ja vesterhavet er ikke til at "lege" med, det er jeg helt med på. Vi sejler naturligvis også kun, hvis vejrforholdene er til det. Jeg arbejder lige nu på, at få den kørt til Grenå.
Men så ryger mine 22 timer med kystsikkerhed :-(

Den er så bare heller ikke lige til at køre, på en trailer. Den vejer 1800 Kg, det kræver en 2500 Kg´s trailer og et køretøj, som må trække den. Så tror jeg det er billigere, at få kranmanden til at fragte den, hele vejen :-)

Nu må vi se, hvad det ender med. Jeg kan jo opdatere her inde. Gætter på, at jeg henter den i næste uge ;-)

Rolf T ha ha ha ha, kan lide din humor...
Kan lige forestille mig en mand, som beregner at turen kræver 48,3L Diesel og tænker, så kan jeg godt klarer det på 45 Liter ha ha ha så kommer der dårligt vejr og pludseligt bruger båden mere brændstof og halvejs ude Tøf tøf GRR prut phuuue... (Stilhed) *GG*

Min beregning går alene, på et formodet budget som så kan stilles IFT en eventuel vejtransport...

Men jeres argumenter gør indtryk og jeg vil overveje og se på mulighederne for vejtransport :-)
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,536
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, gzazwktwmjy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 15:11.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden