Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 619
2 medlemmer og 617 gæster
LatoyaGarm, LeahCorbou
Fleste brugere online var 16,598, 28-04-2026 at 09:03.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #4  
Gammel 04-09-2013, 08:24
kisum kisum er offline
Landkrabbe
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2009
Bopæl: København
Indlæg: 50
Hej alle jeg har samme problem med min nye yanmar,

Har fået møllehjulet løst ved indsugningen men den pind den sider på
Gå stadige meget stramt , er der nogle her inden der har mod på at skille
Turboen ad så møllehjulet i den anden ende også kan køre let ,
Det er i svanemølenhavn og selvføling betaling for det

Mvh

Allan Kisum

61629676
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 133,514
Emner: 5,116
Indlæg: 47,924
Velkommen til vores nyeste medlem, LatoyaGarm
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 19:37.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden