Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 149
2 medlemmer og 147 gæster
Rakusquiniappy, RedlDraxota
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #3  
Gammel 13-03-2014, 21:18
Norvik20"'s Avatar
Norvik20" Norvik20" er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: 8860 Ulstrup
Indlæg: 381
Hej Rolf.
Held og lykke med lyddæmpningsprojektet.

Ang. dit baghjul...... Så skurrer det i mine ører (eller øjne) at den er gal med styretøjsvinkelen på dit venstre baghjul.
Man kan ikke justere på baghjulene, en komplet 4-hjuls udmåling, kan kun justere på forhjulene ifht baghjulene. Ikke omvendt.
Det lyder helt galt i mine ører..

Ved en 4-hjuls udmåling, retter man forhjulene ind efter baghjulene, plus giver dem (forhjulene) de grader i camber/caster og toe-in/out som er foreskrevet af producenten.
I princippet kan en bil på den måde, være sporet korrekt, og køre ligeud hvis man slipper rattet, som den jo skal, og uden at slide dækkene skæve, men køre skævt med karrosseriet, set fra en der kører bagved.
Man kan ikke justere baghjulene, de er fast fikseret i deres kørestilling.

Ellers skal der da være opfundet noget nyt, på nyere biler, som jeg aldrig har hørt om....(?)
Jeg kunne godt forudse, at du har et træls problem der.

-Er du sikker på at begge fælge bag, er identiske i indpresningsdybden??

Mvh
__________________
Norvik 20"
Vetus Diesel 3Cyl, 22Hk
Fast skrueaksel
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 126,130
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, Rakusquiniappy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 11:20.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden