Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 158
1 medlemmer og 157 gæster
Rakusquiniappy
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
Gammel 22-04-2014, 18:22
krydderen krydderen er offline
Amøbe - tæt på vandet

Tilmeldelsesdato: May 2012
Bopæl: københavn
nu gik spørgers spørgsmål, jo på om hvor han kunne tage et dueligehedsbevis og eftersom at sæsonen stort set er startet er der ikke så mange steder at tage et bevis...... (erftersom det som regelt foregår om vinteren)

jeg kan da ikke huske det hele i hovedet..... derfor jeg har gemt alle mine prøver, man skal lægge kurs og modregne for deviation etc etc.... men nu er de fleste som svarer jo gamle søulke og har brugt det i mange mange år, jeg har kun lige lært det og kan da sikkert stadig plotte en kurs ud fra pejlinger retvisende og misvisende kurs og modregne for deviation og strøm. og med et tilhørende speedbådskort som er den praktiske prøve det er altså censorere fra søfartsstyrelsen som kommer og eksaminere.

man lærer det man skal for at bestå og som prosecco nævner så er det jo en nu eksamen og ikke en om ti år eksamen man skal til!

kunne da godt tænke mig at se mange bilister tage en teoriprøve og køreprøve den dag idag selvom de har kørt i 30år

» Statistikker
Medlemmer: 126,130
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, Rakusquiniappy
» Sponsorer