Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 160
0 medlemmer og 160 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #6  
Gammel 22-12-2008, 00:08
Skibsbyggeren.'s Avatar
Skibsbyggeren. Skibsbyggeren. er offline
Kaptajn af eget skib
 
Tilmeldelsesdato: Dec 2008
Bopæl: Aalborg
Indlæg: 399
Det må være en alu-legering - ren aluminium ville tære op. Alle Offshorekonstruktioner er beskyttet mod tæring med anoder af aluminium. Vi har for et halvt år siden leveret plies (pæle) og transisionspieces (overgangstykker) til havvindmølleparken "Horns Rev II. Disse 92 overgangstykker af 100 T stykket, var alle udrustet med alu-anoder. Aluminiumsanoder har ca. dobbelt så lang levetid som zinkanoder i salt og brakvand.
Se evt. www.bladt.dk for at se billeder af omtalta anoder.
__________________
"Når faste aksler fungerer for Mærsk, så er det også godt nok til mig !"

Skibsbyggeren.

Albin 25
Albin AD 21 udskiftet til Solé Mini 32

Powles 36 Fly
2 x Ford Sabre C 212, som skrevet står, med faste aksler !
Valliant 250 RIB, 5 HK Mercury.

XPE 4950
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 126,141
Emner: 5,115
Indlæg: 47,923
Velkommen til vores nyeste medlem, JosephBiotH
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:37.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden