Fenderen.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 168
0 medlemmer og 168 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 2,196, 06-09-2024 at 18:51.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu

Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Stations 2
View Single Post
Gammel 09-02-2009, 20:24
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)

Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Jamen Nico du har da helt ret..!
Hvis der er nogle der skulle overholde diverse regelsæt så er det politiet.. Men de er jo også mennesker, dog uddannede, og hvis de konstant mødes af utilpassede unge, med total mangel på respekt tja så kan g faktisk godt forstå hvorfor de af og til reagerer som de nu engang gør.
Nu skla man jo heller ikke tage Station 2 og de unges historier for rene fakta, men faktisk syntes jeg det er bemærkelsesværdigt at politiet ikke affyrede skud over diverse uroligheder i kbh, ved rydning af "taber-huset", og diverse indvanderebanders hærgen..

Forestil dig at kikke op at en bygning og oppe på taget af den, i ca. 6 sals højde, står der en hætteklædt 16 årig, som skal til at smide en toiletcisteren på små 20-30 kilo ned i hovedet på dig, og du har kun dit politiskjold. Hvis det ikke er mordforsøg så ved jeg ikke hvad er Der fortjener politiet virkelig anerkendelse.. Men samtidigt så tuder de alle sammen over at de blev gasset med lidt tåregas jeg syntes det er horribelt at sådan nogle tabere sætter dagsordenen på KBH's rådhus, og ovenikøbet kan trække sig sejrsrigt ud af diskussionen..
Reply With Quote

» Statistikker
Medlemmer: 127,468
Emner: 5,115
Velkommen til vores nyeste medlem, KareemTdb
» Sponsorer