Har lige slået det op - det er et luftfyr
Du skulle have sagt til Goffy - vi køber 1000 vis af webasto fyr på arbejdet - så jeg kunne nok have skaffet det til en sveden pris
Du skal montere udstødningen så den max har 270 grader vinkel (de samlede buninger på udstødsrøret må ikke overstige 270 grader) du bør montere en "strømpe" udenom udstødningsrøret (isolering) og så skal du få CO justeret fyret første gang det ibrugtages (kræver en co måler og webasto data top interface og program) - ja det kan meget vel stå 100% men co % afhænger af bla modstand i udstødningen (hvor stor modstend forbrændingsblæseren møder når den skal trykke forbrændingsluft gennem brændkammer og udstødning) udstødningen kan jo udføres på mange måder derfor er en justering/kontrol altid godt
CO % plejer at skulle ligge på 9-11 på webasto`s fyr
__________________
"Hvorfor er der aldrig tid nok til at lave det ordentligt første gang - men altid tid nok til at lave det om igen"
"Any Grease is better than no Grease at all"
Nuværende både
Bayliner 175 br 2007 m mercruiser 3,0 / Alpha Gen2
Buster S m 15 hk evinrude 1991
Ryds 14`m Husqvarna 4 hk 1958
Nuværende Motorer
Johnson 5,5 1959
Johnson 3 hk 1957
Johnson 3 hk 1967
OMC el påhængsmotor
Husqvarna 4 hk 1958
Penta U21 1937
Mercruiser 135 2007
Evinrude 15 1991
Tidligere både og motorer
Tabur Yak 3 m 3 hk Johnson 1961
Shetland 536 m Suzuki 65 og 85 hk
Shetland 570 m 200 hk Johnson
Trifoil 14 m 30 hk Suzuki DT30C
Trifoil 14 "de luxe" m Suzuki DF30T
Ukendt jolle m Johnson 9,9
Gummibåd m 3 hk johnson
Honda 75 hk 1996
Sea Nymph 14 R m Suzuki DT30T og johnson 9,9
Og sikkert nogle flere jeg har glemt