Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 582
0 medlemmer og 582 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #50  
Gammel 17-01-2011, 19:09
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by nytdrev.dk Se indlæg
Jeg kender ikke de aktuelle sager, og at sætte folk i dyrere biler i samme bås som plattenslagere er vel lige godt grov´n...

Der findes plattenslagere mange steder, men heldigvis også det modsatte.
Folk med firmabil benytter næppe snyd og bedrag, for enhver omkostning på firmabilen kan trækkes fra.

De eksempler jeg nævnte med erhvervelse af en dyrere bil er baseret på de accepterede løsninger som den danske stat godkender.

Hvis folk bevist spekulerer i at unddrage statskassen for et betragteligt beløb, så må de også tage den lussing dette kan give. Spekulanter kommer vi sjældent til livs uanset hvad der gøres fra myndighedernes side af.
Du skrev der ikke kunne snydes med afgifter og bad om eksempler, så det var blot dem jeg gav dig...

Du følger dig måske truffet Rolf . . . he he he

Jeg falder ikke på halen over folk med dyre biler, eller store armbevægelser og flotte ord, jeg har en lidt mere fornuftig måde at vurdere om folk er værd at tage hatten af for

Erik Damsgård fik bla. andet konfiskeret en Jaguar der var købt af den omtalte afdragssnyder.

Skat oplyste i den forbindelse at de havde over 200 sådanne biler stående opmagesineret rundt omkring på hemmelige adresser, der ventede på retsagen eller betaling af den resterende afgift og bøde...

Det største problem generelt er nok dem der har kører rundt i store biler på Svenske nummerplader, uagtet de bor i Danmark, det er Skat meget opmærksom på ....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,574
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, kristymc1
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 04:56.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden