Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 479
3 medlemmer og 476 gæster
Orlandoled, Phillipgisse, TigerKsdfew597lerma
Fleste brugere online var 793, 17-05-2024 at 20:06.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

Emne: Sikken pris
View Single Post
  #34  
Gammel 02-10-2010, 17:09
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg antyder ikke det mindste, jeg skrev direkte hvad min mening er til den slags.

Hvorefter at du blev en anelse personlig....

Og nu var jeg ikke klar over, at fordi man opretter en tråd, at så har man speciel ejerskab over tråden....Hvis nogen tror det, så er man da i bedste fald noget naiv.

Mit indlæg var hverken bedrevidende eller skudt over målet, jeg vurderer sådan set selv om hvorvidt mine indlæg har en berettigelse eller ej, det behøver jeg ikke en selvbestaltet tråd betjent til at fortælle mig.

Jeg har til stadighed den helt klare holdning, at man ikke bør have så lavt et niveau, at det er nødvendigt at gøre grin med andres både, ting projekter eller bare i al almindelighed.

Det er noget andet når det er godmodigt drilleri som eksempelvis piraten og Rolf praktiserer det. Men som i dette tilfælde hvor formålet ene og alene er at hænge en anden mands projekt / båd ud til offentlig spanking, der mener jeg helt seriøst ikke, at det er voksne mennesker værdigt.

Udover det så er jeg pt færdig med at kommunikere med dig, enten vil du ikke forstå det, eller også evner du det bare ikke, uanset om det er det ene eller andet, så kommer jeg ikke videre med det. Hvilket egentlig også er ligegyldigt, da det jo ikke er mig det går ud over, man må jo så bare håbe at vedkommende som har ofret så meget tid på hans båd, ikke læser med herinde...
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,319
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, TigerKsdfew597lerma
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 21:55.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden