Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 594
1 medlemmer og 593 gæster
prednisone pill 20 mg
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #23  
Gammel 10-05-2012, 11:39
Morten Morten er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: May 2012
Bopæl: Storkøbenhavn
Indlæg: 41
Hej Lars,

Altid godt med input
Jeg kan sagtens se jeres dilemma mht depositummet og den må også være svær at dreje. Det lyder lidt på dig at konceptet med udlåns-centralen er at man kan prøve forskellige modeller af, efter man er kommet frem til at man skal have ny skrue, korrekt? Hvis det nu var mig som havde en finger med i det, havde jeg nok sat prisen noget ned, da der muligvis ville være en større mængde som ville "overveje" at opgradere deres skruer efter at have prøvet jeres.

Tag for eksempel mig selv (når båden virker igen ), kunne jeg da godt finde på at opgradere til en 4-bladet som man kan leje hos jer, men ikke noget jeg har planer om nu.

Hvis nu prisen på depositummet var lidt mere overskuelig, og jeres skrue var mere optimal end den jeg har nu, så ville jeg nok gerne investere i en skrue som jeg har testet før.

Jeg ser udlåns-centralen som en service til sejlerfolket, som gerne vil finde en passende skrue til båden uden at forpligte sig til at købe en efter den har siddet på båden.
Hvis man går til en forhandler som du siger, så er man jo tvunget til at købe den skrue som man tester.

Jeg kan godt se at i gerne vil sikre jer såvidt muligt 100% mod folk som "glemmer" eller skader skruen, men stadig er der jo også en indtjening på skruen pr gang den udlejes. Man kan jo sige at når man lejer en bil i 100.000,- klassen, så er depositummet vel på et par tusind. Samtidig får i vel oplysninger på personen som lejer en skrue og noget kontrakt værk, så man i værste fald kan kontakte politiet eller noget.?

Men selvfølgelig, så er det jeres forretning, jeres skruer og jeres koncept Jeg tror stadig bare prisen vil afskrække nogen.
__________________
//Morten

Båd - Stingray 230 SX High Performance Årgang 2000
Motor - Mercruiser 502 Mag MPI 8.2l V8 Årgang 1998
Drev - Bravo one
Legetøj - Vandski og HO Sports Extreme XL 4 pers tube
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,510
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, prednisone pill 20 mg
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:14.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden