Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 589
4 medlemmer og 585 gæster
AndreDot, GambalEndub, JoyceLal, PedroDet
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #15  
Gammel 20-01-2011, 20:02
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by Bekker Se indlæg
Nu når Rolf ikke tør, så lægger jeg da gerne ud.

Hun er helt fantastisk - mindre kan ikke gøre det! Ikke et kny når der skal købes lidt kræs til båden og hun er kanon til at polere og bundmale mens man får en pils med gutterne på havnen. Madlavning er i særklasse og hun elsker at gøre rent mens man får en sludder med Au-pair pigen på Nova - Jeg er verdens heldigste mand

P.S
Nu er udseendet som bekendt ikke alt, men man kan vænne sig til meget.
Jamen, så lad os da se jeres bedre halvdele, så vi kan se om i hele taget er til kvinder
Bilerene og jeres både ved vi hvordan ser ud, beskrivelsen af konen er jo mere en forudtaget beskrivelse....

Min kone fulgte omtrent med bilen, hun kom i hvert til fald til Danmark samme år, Hun er 41 år er halvt Japaner og halv Fillipiner/Spansk...

Hun arbejdede som direktør i et rejseselskab jeg rettede henvendelse til, da jeg skulle bruge en rejse til et par steder i Asian jeg ikke kunne skaffe herhjemme fra, da jeg var inviteret til at besøge et par af de fabrikker hvor det firma jeg arbejder i køber det meste af de varer vi sælger.

Hun kan ikke få nok af at sejle, hun elsker livet på vandet, meget mere end jeg, så hvad det angår er hun et fund....

Sidst redigeret af Chribs; 20-01-2011 kl. 20:20.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,530
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, AndreDot
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 18:56.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden