Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 481
0 medlemmer og 481 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #4  
Gammel 25-08-2010, 21:22
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
En lynhurtig søgning på Boatshop giver det her

http://www.boatshop24.com/web/de/suc...STARTSUCHE.y=6

850.000 dkr er i runde tal 113.000 euro, du får helt vild mange både sydfor grænsen at vælge imellem til den pris....

Jeg købte min nede ved den franske grænse ( Tyskland ) det er en 28 fods, og jeg fandt et tysk firma der transporterede den hjem for 16.500,-

Det er dog ikke så meget længden, som det er højden der koster. Hvis en båd er for høj til at kunne gå under motorvejs broerne, koster det en krig at få den hjem....

Alternativt kan du kigge mod England, en båd i den størrelse er til at sejle hjem, helst dog med en sejlkyndig ombord....

Personligt kunne jeg ikke drømme om at købe båd i DK, mine 2 sidste både har jeg begge købt syd for grænsen, den ene i Italien og den anden i Tyskland, der er mange penge at spare.

Brug rigtig meget tid på nettet, find nogle interessante både, og gå igang med at kontakte sælgerne. Tæt og god kontakt til sælger er vigtig, du kan sagtens forhandle en pris på plads hjemmefra, beting dig dog at handelen først er endegyldig når du har set og kontrolleret båden. Og for guds skyld overfør ALDRIG penge på forhånd...

Og sidste råd....Når noget lyder for godt til at være sandt, så er det sandsynligvis lige præcis det....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,996
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, BlazeUid491lausy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 12:19.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden