Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 305
0 medlemmer og 305 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 755, igår at 02:13.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #183  
Gammel 22-12-2011, 19:17
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nu havde jeg jo egentlig skrevet over and out....

Men ralphhdret jeg kan ikke helt gennemskue om det er dine store mangler ud i det danske sprog, der gør at du altid føler dig berettiget til at konkludere og vurdere på andres vegne.

Ligeledes har jeg svært ved at vurdere, om du rent faktisk selv tror på, at du kan bestemme hvad og om, folk skal skrive i en given tråd.

Jeg har igennem årene set mails du har skrevet, med dig som afsender og som er blevet sendt videre til mig. Hvor du er ligeså usympatisk som du er i denne tråd, bare gange med omtrent 2500 %.

Det typiske for dig er at du bliver ekstremt personlig, og derefter truer du med injurier og det der er værre.

Så la' da vær, det bringer intet alligevel.

Du udstiller bare dig selv.

Jeg har før været nede ad denne vej med dig, og jeg prøver virkelig at holde tonen sober og lade være med at kommentere på dine barnagtigheder, som er langt under niveau. Men for dælen hvor er du bare usympatisk i hele din fremtoning.

Efter min bedste vurdering så ved 99% af alle de der bruger diverse hjemmesider godt det jeg skriver, de vælger bare at tie stille. Sandsynligvis af 2 årsager, 1 de orker ikke bøvlet med dig ( hvilket jeg godt kan forstå ) - 2 de har en forsikring ved dig, og vil ikke risikere at blive dårligere stillet såfremt de skulle få en skade ( det kan jeg til dels også godt forstå ).

Det gør bare ikke din fremtoning / fremgangsmåde bedre....

Ps jeg har til dato aldrig modtaget en såkaldt piratøl fra dig. Det er mest fordi jeg ikke bryder mig om lunken dåse bajere fra Tyskland....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,042
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, RandyCal
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 02:59.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden