Fenderen.dk
 

www.propshop.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 570
1 medlemmer og 569 gæster
Veronakzz
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #32  
Gammel 18-12-2010, 21:41
BrianL BrianL er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Oct 2008
Bopæl: Næstved
Indlæg: 668
Citér:
Originally Posted by Norvik20" Se indlæg
Jeg syntes sgu, at det er barnligt at skrive sådan en gang piz i en privat meddelelse til Chribs.
Jeg må indrømme at jeg er enig, og i det hele taget er jeg så skuffet over en del medlemmer her på fenderen, at jeg virkelig seriøst overvejer om det her forum er noget jeg gider at bruge tid på.

Jeg startede på BS, var ked af at Lars T og senere ENN forsvandt og at BS blev styret så hårdt af moderatorerne, men er blevet på BS selvom der ikke sker så meget mere.

Kim lokkede mig over på fenderen, og det var Lars T og ENN som trak. Jeg har været glad for fenderen indtil nu, selvom jeg synes at det seriøse og båd faglige/tekniske niveau er dalet noget efter ENNs desværre alt for tidlige død.

Jeg håber at der plads til alle her, og at de personlige angreb stopper, og at man i stedet diskuterer substans / indhold af indlæg sagligt. Hvis der er en person man ikke bryder sig om så kan bare lad være med at kommentere på det der bliver sagt.

Iøvrigt synes jeg at det er latterligt med de grønne/røde prikker baseret på en rating hvor medlemmers indlæg bliver bedømt. Det siger ikke noget som helst seriøst om noget som helst.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,567
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Thomastaw
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 08:50.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden