Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 536
0 medlemmer og 536 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #37  
Gammel 17-01-2010, 10:53
Lars T's Avatar
Lars T Lars T er offline
VIP medlem :-)
 
Tilmeldelsesdato: Jun 2008
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 3,844
Ulman - jeg tager det ikke ilde op, men er da glad for dit skulderklap - jeg er ikke ene om arbejdet

Det var ikke et surt opstød mod Lasse og Carsten eller BS for den sags skyld, glem ikke at jeg selv har været med til at starte BS op, så beslutningen om det alternativt forum var desværre et nødvendigt onde for at vi kunne følge vores ideer til et forum.

Det jeg/vi ønsker på Fenderen er debatten, og den skaber du jo ved at være modvægt, hvilket er supert. Der er sgu da ingen som gider at læse indlæg hvor der er som bræger løs om hvor god det der osv osv.

Det er vigtig for os bag fenderen at pointeret at vi/brugerne skal ikke være enige om alt, men vi bør kunne være enige om at holde debatten på et sobert niveau. Der skal også være plads til at være uenige om hvordan man gør tingene, og man skal endelig ikke glemme at folk har forskellige syn på tingene og det er præcis denne forskellighed som gør at forumverden er så spændende med diverse indfaldsvinkler/holdning til tingene osv.

Min pointen er bare at hvis man har et problem må man tage det op med "probleme-skaberen" - og længere er den vel egentlig ikke. Fenderen.dk må ikke blive en platform hvor man udstiller diverse virksomheder/butikker uden mulighed for forsvar. Vi gider ikke mudderkastningen, men den konstruktiv dialog - hvor man ikke nødvendigvis bliver enig, men så blot bliver enige om at være ueinge og at man ikke nogensinde bliver enig.


Kan vi snart komme tilbage til det faktum at sæsonen venter lige rundt om hjørnet
__________________
Lars T
______________________________
Smid mig en PM hvis du har brug for en hånd med vinterkonserveringen..
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,009
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, ginabd1
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 23:54.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden