Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 545
3 medlemmer og 542 gæster
StevenUsert, Veronajuk, zestoretic price
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #12  
Gammel 12-06-2010, 18:38
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tryllenummer til foryngelse

Jeg solgte en Marina fra ca 90 med en Mercury 50 hp fra 79 eller 80. Den nye ejer satte den til salg igen, men nu var det pludselig en båd fra 96 med en 60 hp Mercury fra 90, og han skrev i annonce det var i følge den gamle sælger ??? jeg havde heldigvis en kopi af salgsannoncen hvor de rigtige oplysninger klart fremgik... Jeg skrev til den nye ejer og bad ham rette de fejlagtige oplysninger de steder han havde sat den til salg, bla. på Dba, Gul og gratis samt Bådgalleri og Baboom.... Han reagerede ikke.. Jeg skrev så til webmasteren på de pågældende salgs-sider, og henviste dem til mine annoncer tidligere på de samme sider med de rigtige data, samt jeg skrev et indlæg i annoncerne med de rigtige data og advarede folk mod at hoppe på limpinden... Han er blevet fjernet de fleste steder da webmasterne ikke kunne få ham til at svare tilbage på deres mails, kun Gul og Gratis har hans annoncer endnu... Det er jo direkte kriminelt at prøve at platte en ny køber således... Jeg fandt ham i øvrigt usympatisk da han hentede båden, han vidste og kunne alt ifølge ham selv.... Jeg håber han ikke får held til at snyde en ukyndig der ønsker sig en ikke alt for gammel båd og motor....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,568
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, zestoretic price
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 11:35.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden