Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 298
9 medlemmer og 289 gæster
Anthonylot, Folleckzetle, IvanFleefeada, JaffarEntitah, mealeSedRah, miteenhah, StevenNic, Thomasmum, WilliamGal
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 08:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #2  
Gammel 17-03-2014, 20:01
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citér:
Originally Posted by jorgen53 Se indlæg
Hej,


Hvad kender du til Velos Forsikring?
Jeg er stødt på forsikringsnavnet og har efterfølgende var inde på deres hjemmeside for at se hvem de er. Kan forstå at de har kontor i London, og vil derfor høre om der er nogle herinde der er forsikret ved dem og hvad holdningen er?
Jeg kan kun advare om denne* forsikringselskab* som ikke overholde de danske afgiftslovgivning og ikke opkræver afgift fra kunder.

Velos er ikke en "forsikringsselskab" - men kun regestret som engelsk "formidler Aps /Ltd",

Velos reklamere med at de en af Englands største-- men firmas regnskab viser desv. en helt andet biled.
En net Cash fra kun ca. 220,000 dkr er bestemt ikke en seriøst profit fra en stort *forsikringsselskab* --som forsikre danske både i millionklassen.

Velos har heller ikke en dansk representant som som afrg. afgiften til SKAT ,som de efter lovgivning skal har- og/eller er reg. i de danske formidler/forsikringsregister (info fra finanstilsyn),

En hurtig onlinecheck på bussinesfinder.co.uk viser firmas kapital i 2012 net cash fra kun 228.000 dkr og en omsætning fra kun ca 1,8 mil dkr
so bestemt ikke en af Englands største som Velos reklamere med her i DK .
http://companycheck.co.uk/company/03...RVICES-LIMITED

Efter min privat mening en forsøg ligesom CT assurance, LEMA og andere useriøse/konkurs rammte formiddler at synde danske kunder,
med salg af forsikringer fra udlandet- uden afgift-

Samme model ct assurance har kørt med i 2008/9 før tv programmet "kontant "har stoppe spillet .

Ct assurance har snyd ca 5000 danske kunder om premier og afgifter --og mange hunderte kunder har ikke fåed erstattning efter skade.-
LEMA en rusiksk firma som quality brokers fra norge har brugt i flere år - til rykforsikre danske kunder -har skaffet store problemer i 2012 -13 .. IGEN her er flere hunderte danske kunder snyd og rigtigt mange har haft skade uden nogen form af dækning .. også LEMA via quality reklamere med tilbud - uden dansk afgift -----for at lokke kunder ..


Velos ulovlige afgifts modell er bestemmt igen en sag til operation x eller kontant .
mærklig nok på stå på velos hjemmeside at de er rykforsikret (coverholder)med lloyds , ligesom Ærø søassurancen og FIRST marine som mærkligt nok begge ,som seriøse danske formidler opkr. afgifen efter loven .....

En undersøgelsen viser at ikke velos er coverholder med lloyds ---men kun deres pt. samarbeidspartner knox-johnson som er en engelsk broker ...


Velos påstå på bla. baadnyt at de har en særaftale med SKAT.**GG*..
her linket til badnyt
http://www.baadnyt.dk/component/com_.../view,article/

ja right ---hvad sket her ?? En lille engelsk forsikringsformidler påstå at de har en særaftale med holger k og vi fra BAVARIA ,tryg ,codan , pt og andere-- må ikke ?---so jeg prøve de samme -lege dum og ringe til SKAT´s afgiftscheffe aaage thorhauge og ønsker at få en 'særaftale * lige som velos ja har fåed ...

Men efter min opringning til SKAT kan særaftalen desv. ikke bekræftes *GG*og sagen er send nu til SKATS kontrollgruppe og de danske og engelske finanstilsyn til afklaring.---som måske kan tage en år eller flere...
UPS....GG*

FACT er :
Alle forsikringsselskaber,idenfor hele EU og norge ,mægler,formiddler pølsemanden ,mm.som sælger bådforsikring på den danske market SKAL opkræve.1,34%-afgift (DESVÆRE, jeg sælger bestemt hellere unden holgers k pissedumme afgift og jeg gilder bestemt ikke at gør SKATS arbejde 24/7 -uden nogen form af betaling --men vi bliver nød til at overholde den gældende lovgiving 100% ellers få vi en bøde fra de tyske finanstilsyn med 50.000 euro per kunde -HVIS vi forsikre danske kunder uden afgift )

ALLE forsikringsselskaber skal regestreres med finanstilsyn med en dansk kontaktperson - uden udtalese eller *særaftale*.

Alt andet er LØGN ,fup og fidus ,snyd af danske kunder og misbrug af *samarbejdspartner *, falsk marketsføring ,mm.og kan føre til store problemer i sidste ende til den danske kunde
som faktisk begå skattesvindel --hvis afgiften er ikke betalt .

At folk ikke lærne fra historien og ikke undersøge en firma før en aftale og premiebetaling til en i forsikringsbranchen ukænt formiddler er jeg lidt uforstående om....

og nej pederleinchen dete er ikke IGEN en forsøg at snakke dårligt om mine konkurenter - der er bar sandheden ..

Sidst redigeret af Manorwar; 17-03-2014 kl. 20:56.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 111,370
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, IvanFleefeada
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 19:36.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden