Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 331
4 medlemmer og 327 gæster
Gioressluse, StevenNic, Thomasmum, Tuwasmok
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 08:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #68  
Gammel 12-03-2015, 06:24
thg thg er offline
Ægte Fenderen-mand
 
Tilmeldelsesdato: Jul 2009
Bopæl: Roskilde
Indlæg: 704
Citér:
Originally Posted by christiandk Se indlæg
Hej alle,

Jeg er nyt medlem her. Har haft båd i 5 år og er på udkig efter et godt selskab. Har I gode ideer og tips?

Jeg må sige at jeg er blevet afskrækket fra Bavaria Yacht Forsikring. Forstår ikke at en medarbejder kan være så uprofessionel, som han giver udtryk for i denne tråd. Tør slet ikke tænke på hvad der ville ske, hvis man fik en skade og var forsikret hos Bavaria Yacht forsikring. Det ville jeg ikke have nerver til......

Så hvis nogen har gode erfaringer med prisbilligt selskab, så hører jeg gerne.

Og manowar eller Ralf fra Bavaria yacht forsikring du bedes venligst ikke kommentere nu. Håber at du kan respektere det!

P.S. Søgningen på Bavaria Yacht forsikring viser også mange kedelige historier. Hmmmmmm.

Mange sejlerhilsner og ønsket om en god sæson,

Christian


Jeg kan anbefale www.sejlerforsikring.dk som er forsikring hos Søassurancen Danmark, men med rabat igennem Danske Tursejlere.

Man skal selvfølgelig indmelde sig i Danske Tursejlere (dette gør man også via www.sejlerforsikring.dk) og det koster 335,- årligt inkl. ansvarsforsikring af båden! Det er under halv pris af hvad de fleste andre selsskaber tager for ansvarsforsikringen!

Når du modtager dit tilbud vil det være under vilkårene "Sølv" og jeg kan herefter anbefale at besvare dit tilbud for at få et tilbud mere under vilkårene "Bronze" som er noget billigere! Du kan se på hjemmesiden hvad forskellen er, men hovedsageligt er det måden som selvrisikoen opkræves på som er forskellen og så må man jo vurdere om man tør satse eller ej

Min båd er forsikret for 200.000 kr. og med sølv vilkår er selvrisikoen fast 6000,- og med bronze vilkår er selvrisikoen 10% af skadens pris, dog min. 4000 kr. og i mit tilfælde kunne jeg spare 1.350 pr. år ved at vælge bronze vilkår! Dvs. sålænge en evt. skade på min båd er under 60000,- så vil jeg stadig have lavere selvrisiko med bronze vilkår, end med sølv vilkår!

Derudover kan man få yderligere 15% rabat på kaskoforsikringen hvis man har en GPS tracker installeret (der er 2 forskellige modeller).

Sidst redigeret af thg; 12-03-2015 kl. 06:30.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 111,342
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Tuwasmok
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 17:32.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden