Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 585
6 medlemmer og 579 gæster
BerryNep, Matthewsmott, Melvinfaf, RhobarDypeReere, Stroitelna_njpt, Thomasii
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #62  
Gammel 18-01-2011, 14:10
Chribs
Gæst
 
Indlæg: n/a
Min Pointe er, at Mercedes har haft et rustproblem de ikke tog alvorligt , jeg syntes jeg med god ret kan sige at det ikke burde være sådanne problemer med en bil i toppen af fødekæden, især da jeg har haft flere ad dem, og at de alle havde problemet på trods af extra sikring og fornuftig vedligeholdelse.

Jeg har ingen kendskab til de nyere Mercedes modeller og ved derfor ikke om problemet stadigvæk er der, men det var der helt op til 2008 på nogle af modellerne, det er et faktum....

Rust er desværre utrolig kostbart at udbedre fordi der som regel følger en lakering med oven i udbedringen, og det første jeg gør og har gjort siden slut 70´erne er at få foretaget en undervognsbehandling af de biler jeg har købt, nye som brugte, undtaget Audi´en, de er jo super sikret fra fabrikken på den kant, og behøver ikke yderlig behandling de første mange år af bilens levetid....

Jeg har haft en Talbot Matra Murena, den var den første serie produceret varme-galvaniserede bil nogensinde, de blev dyppet i flydende varm Zink, og tog 36 kilo på efter badet, de første kom i 1981, og de klarede som regel ca. 20 år på de Danske landeveje før Zinken var blevet så tynd at den ikke ydede nok beskyttelse mere, og skulle have lidt hjlæp. De der kun blev brugt som sommerbil er stadigvæk som nye, uden tegn på rust...
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,508
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Stroitelna_njpt
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 09:37.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden