Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 298
3 medlemmer og 295 gæster
BerryNep, JosephBic, TeddysCarce
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #8  
Gammel 04-10-2008, 11:29
lbk lbk er offline
Amfibiedyr
 
Tilmeldelsesdato: Sep 2008
Bopæl: Romdrup ved Aalborg
Indlæg: 211
Citér:
Originally Posted by 02power Se indlæg
Hej igen alle sammen...

Ja, så bomber jeg jer lige med et indlæg igen, jeg må snart have rekorden i antal indlæg på én dag :-)

Jeg har lige snakket med min kamerat som jeg skal købe båd sammen med, og han har aldrig sejlet speedbåd før.
Jeg selv har prøvet et par gange, og er rimeligt indstillet på at den skal have max power (hvad man nu kan få for et relativt lille budget)

Spørgsmål!!... Hvornår stopper i med at sejle, er det allerede for koldt nu eller handler det lidt om påklædningen?

Vi tænkte på om det var muligt at komme med på en lille sejltur med én, måske her fra forummet. ? Jeg er klar over at jeg/vi er fremmede mennesker men vi kan da tilbyde følgende:

Vi er helt normale/venlige folk
Vi er ikke kriminelle.
Vi betaler Benzinen på turen
Vi giver en omgang på McD

Vores eget mål mht båd er ca. 15-19 fod, 60 - 150hk

Så hvis én af jer har tid, lyst og en passende båd er vi meget interesserede i en prøvetur.
Geografisk helst i og omkring limfjorden (Struer, Skive, Thyborøn, Hjarbæk etc.)


Alt dette besvær er for at vi kan pejle os ind på hvad vores egentlige behov er, for jeg mener f.eks at 60HK er for lidt, mens min makker ikke rigtigt kan sætte sig ind i det.

Mvh Carsten (og Kenneth)
Hej 02power.
Hvis vejret er godt har vi mulighed for at gi en tur i vores båd en BL 1950 Capri, med en Mercuiser 3,0LX 135hk, som vi er 4 der i april 2008, har købt i fællesskab. Den står på trailer i nærhed af Aalborg. Vi har sejlet i Limfjorden øst for Aalborg og i Mariager Fjord.
Du er velkommen til at kontakte mig på mobil 4060 0002. mvh. Leif
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,947
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, JosephBic
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 01:58.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden