Fenderen.dk
 



Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 593
0 medlemmer og 593 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #7  
Gammel 04-05-2015, 09:47
Lagi Lagi er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: Aug 2014
Bopæl: Brande
Indlæg: 21
Skidt

Citér:
Originally Posted by Miss Mancini Se indlæg
AQ151 er benzinmotor.
Jeg har ikke renset tanken da jeg ikke kan komme ned i den
det er en lukket rustfri tank som ligger i bunden af båden og dørk og køkken er bygget oven på
der er kun en 2 tomme studs som der sidder en 90 grader bøjning på som går ud til siden af båden
derefter er der en bøjning mer som går op til dækket til på fyldning
i bunden af tanken sidder der en lille studs til benzin slangen der går til et billig filter af de små plastik typer
som kun har sejlet de par små ture og der fra til vand udskiller og hoved filter der også lige er blevet sat i
Se det var tanken og benzin slange
Jeg har tanket samme sted som jeg tankede bilen da jeg kørte op og satte båden i vandet
Motoren er ny serviceret med tandrem platiner tændrør ny vand pumpe og ny impeller i saltvandspumpen olie filter og olie det kunne jeg lige sågodt da motoren stod på en Palle i værkstedet
Hvis det er vand i tanken kan man så bare tømme den for de 120 liter benzin og hælde nyt på og så regne med det er kommet ud
Jeg frygter bare det er skidt og at der sidder noget i den lille studs som ikke kan komme ud
Og bare ligger og sejler rundt i tanken til det stopper hullet når båden så gynger sejler det rundt igen til det når hen til hullet
Jeg satte det lille filter på for at tage de verste mus og skruger snørre bånd og hvad folk ellers putter i en benzin tank på 35 år
men det ser ikke ud som om der er skidt i
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,509
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, UmbrakRincresee
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:12.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden