Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 569
1 medlemmer og 568 gæster
ronnieto2
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #22  
Gammel 01-07-2014, 13:37
Mark B. Mark B. er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: Dec 2013
Bopæl: Anonym
Indlæg: 11
Citér:
Originally Posted by Miss Mancini Se indlæg
Dine sidste tre linjer har jeg ikke yderligere kommentarer til selvom jeg håbede på din forståelse for mit ønske !

Jeg ser derfor frem til dine konstruktive indlæg på sitet til glæde for alle brugerne herinde, og undres måske lidt over, hvorfor din nye profil siger "få indlæg / kommentarer, ingen båd, 0 - 1 års sejlerfaring" osv. Nogen ting står i skærende kontrast til dine tidligere oplysninger i denne tråd, og ikke mindst, at din tilsyneladende "gamle" profil med +200 indlæg er ophørt herinde selvom jeg ikke har gjort særlig store anstrengelser for at finde den mv.

Jeg håber at dit engagement og tilbagevenden til fenderen.dk vil være udbytterigt for alle brugerne herinde, og naturligvis, at du kan bidrage med din efter sigende brede erfaring fra det maritime miljø, enten i små eller store både.

fenderen.dk er et site som er en "vidensdatabase" for passionen med at sejle, og jeg tror, at vi alle herinde hilser enhver bruger velkommen, som har en lang erfaring i det maritime miljø, og kan bidrage til den videre udvikling til dette uanset om der er tale om en jolle eller "familiefærge".

Velkommen tilbage med ønsket om en god om konstruktiv debat omkring vores fælles passion, nemlig det at sejle.

Det var folk som dig og din bedste ven Ralph der gjorde at jeg synes bådforumene blev en legeplads for egoistiske og selvfede mennesker. Typer som Jer gjorde at jeg mistede interessen for at spare med andre bådejere på nettet. Jeg er født i et gammelt hjem med meget få midler, som igennem årene er vokset stødt. Jeg har aldrig haft det store behov for at prale med hvor jeg kom fra eller hvad jeg var god for. Det har jeg - læst med fra sidelinjen af - kun følt at du har haft behov for.

Jeg delte faktisk som jeg ganske rigtigt skrev i mit første indlæg, noget viden som jeg igennem årene har gjort mig omkring retningsstabile både. Jeg argumenterede fornuftigt og skrev i en meget anstændig tone, at man nok burde tage dit indlæg med en smule skepsis, og samtidig tilføjede jeg at jeg synes man skulle opsøge flere professionelle råd inden man lagde sig fast på at båden skulle ordnes for - et ikke helt useeligt beløb - 35.000 kr. Jeg nedgjorde hverken din person eller din forretning Rolf, men argumenterede sagligt. Resten af debatten har du selv udviklet til en uheldig tone at læse for øvrige brugere herinde.

Mange af de bedste og mest erfarne sejlere er slet ikke at finde herinde på diverse bådforums. De har forsøgt at deltage i debatter på nettet, men er sidenhen faldet fra da andre har forsøgt at belære dem. Måske det er grunden til at det er de samme få mennesker der stadig sidder på hovedindlæggene på nettet

Og så sidder jeg og undrer mig over at man åbent og ligetil på din facebook kan læse, at du har fået "accept fra Brian Sandberg" til at dele et klip af hans. Hvilke typer mennesker tager kontakt til en kendt kriminel og beder om accept til at dele sådan noget snavs og give manden taletid?
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,575
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, ronnieto2
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 06:04.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden