Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 580
0 medlemmer og 580 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #29  
Gammel 01-05-2014, 21:07
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
ja god rigtigt reklame for folk som ønsker en hyl tour til torskegilden efter de blive optaget som skattesnydder.. **GG**

jenns tegne med velos få en skade og find selv ud ... .helt og lykke med denne valg ....

SKAT er er elendigt langsomt ---men ikke dum.. wait and see...først udersøge de sagen , lidt senere få de afgang til velos danske kundedata og so falde hammerne

Club maritims 09 afgiftsnyder ja også nu lukket fra skatterådet og flere kunder fik efterbetaling af afgifter,ekstra beskatning med brug af båden og bødestraf fra SKAT efter kontrol af 5 havne sidste år.....

IGEN JEG HYLER ikke ....Jeg advare .....

VI er bestemt en rigtigt rigtigt travlt firma med flere tusende danske kunder og de ringer alle sammen nu fordi båden skal i vandet --men jeg har ja også lige fåed en bypass og en yderligt hjerte operation i sidste mdr og jeg arbejde kun meget lidt pt. ,
vores dygtige ansatte klare resten fint uden mig..
kontoret ja også lukket i dag pga. 1 mai og jeg hygger mig lidt her ...
med at afsløre falsk marketsføring og medvirke til skattesvindel fra velos ..

jeg kan ja god forstå at folk hader afgiften ,men nu findes der lovgivning som skal overholdes af alle ,hvis du ikke er tilfreds med regerings udspil ang. afgiften so husk kryds på den rette sted på den næste valg..

peder du er ja også LIDT specielt Alzheimers belastet, glem nu ikke at den hele danske byggebranchen og alle fagforeninger flippede ud og truede med bål og brand efter polakere komme med dumpingpriseren og sorte arbejde .
so hvis du syns at der er ok med snyd, fup og fidus og danske arbejder skal blive arbejdløs -syns jeg bestemt at din hjerne skal rewires lidt..**GGØØ***

Jeg komme bestemt ikke med ubegrundete eller udokumenterte beskyldninger om velos overtrædelse af den danske lovgivning ,deres klare medvirke til skattesvigt, ulovligt marketsføring med en masse bla bla... kun for at lokke ukyndige kunder til velos bixen som begå skattesnyd hvis afgiften bliver 'glemmt'....

jeg undersøge og kuglegrave og afsløre sagen for at advare danske bådejer og vores kunder
fordi JEG har forstand på forsikringsbetingelser og afgiftslovgivningen og du bestemt ikke pederleinchen...ct assurance har også snyddet i årevis før kontant,SKAT og finastilsyn har lukket bixen .og husk også at 1000de af danske kunderne bliver snyd fra ham for premier i mange millonklassen - flere hunderte har ikke fåed en krone i erstattning efter skade og der var også MIG som har afsløret denne sag....1,5år før kontant.
også i denne gl. sag blive jeg desv. fejlartigt beskyldet -fra inkompetente folk som dig --for at snakke dårligt om mine konkurenter.

so igen give jeg en våd pirateprut om hvad du synes ,pederleinchen
kan du ikke li min svar so lade være med at læse eller komentere den ........

Sidst redigeret af Manorwar; 01-05-2014 kl. 23:15.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,509
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, UmbrakRincresee
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 10:10.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden