Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 595
4 medlemmer og 591 gæster
Bogdancuj, Matthewsmott, Phillipgisse, TommyMag
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #31  
Gammel 02-05-2014, 19:36
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ralph jeg forstår ikke helt hvorfor du mener dig berettiget til at skrive til mig som du gør....

Jeg er temmelig træt af at du skyder mig ting i skoene, som jeg ikke har skrevet, ligeledes er jeg træt af at du kalder mig ved et navn jeg ikke lyder...jeg kalder heller ikke dig for ting du ikke hedder, men jeg kan da godt starte, selvom jeg synes at den der nedladende tone du benytter dig af, egentlig siger mere om dig end om modtageren...

Som tidligere skrevet synes jeg dit færste indlæg var fint, resten er egentlig bare overflødigt, medmindre du anser os for at være dumme, så forstod vi nok budskabet i første omgang.

Hvad jeg mener om fagforeninger, polakker, byggebranchen osv har du ikke nogen chancer for at vide noget om, da jeg holder min meninger om sådan noget ude af dette forum. Og hvorfor du blander de ting i dette forum er mig en gåde, men på den anden side er rigtig meget af din opførsel mig en gåde...

Og da dette jo nu er et forum hvor du på ingen måde kan bestemme hvad jeg læser og kommenterer på, så synes jeg egentlig bare du skulle lade være med at prøve. Jeg kender dine metoder og de bider på ingen måde på mig.

Men vi kan lave en hurtig aftale, du stopper med at kalde mig for pederleinchen, til gengæld lader jeg være med at begynde på at kalde dig stalker....
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,523
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Bogdancuj
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 14:13.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden