Fenderen.dk
 

www.propshop.dk

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 302
7 medlemmer og 295 gæster
Asamexparee, BenitoWeils, Kaffuirrizof, Ketilobtaica, Ronardydrofs, StevenNic, Thomasmum
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 08:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #9  
Gammel 17-05-2017, 18:02
Boatnovice Boatnovice er offline
Amøbe - tæt på vandet
 
Tilmeldelsesdato: May 2017
Bopæl: Sjælland
Indlæg: 27
Så kan det sgu godt være, at jeg ikke skal ha båd alligevel :-) Det er dæleme ikke meget pr liter. Så ville en enkelt sejltur på 200 km/sømil jo hurtigt koste 3-5.000 kr. Hvem har dog råd til det? :-) 20 km = 400 kr. Det er sgu en del.

Min tanke var at jeg, når jeg har fri fra job og i weekender, blot ville tage og sejle meget stille et par km/sømil ud og bare være væk fra det hele. Men det kan sgu da hurtigt koste en bondegård bare at komme ud af marinaen.

Der må sgu nogle ingeniører på banen, der kan løse den udfordring. Personligt havde jeg intet imod at give kassen for en el-løsning, hvis det betød, at jeg kunne sejle derudaf og ikke skulle tænke så meget over udgift til fremdriften. El-drift må være en hel del billigere end drift via benzin eller diesel. Med den viden og teknologi vi i dag har, forstår jeg ikke, at det er et problem.

I skal vide at jeg sætter stor pris på, at I tager jer tid til at svare, selvom jeg ikke er stor fan af svarene ;-)
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 111,427
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Ketilobtaica
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 23:06.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden