Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 546
2 medlemmer og 544 gæster
Jasonx#randon[a..z]l, Rozhovstoommumb
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #29  
Gammel 06-01-2011, 19:28
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
ang god tone


pia min røv .....so en pissegrim kæftende racistisiske snot tomate
nu har jeg fundet ud af via facern at brolfchen tænder vild på hende .
YAK brolfchen at du har en dårlig stil med både og biler er ja bekænt MEN og nu tænder du også på pissegrimme kvinder ??Vi skal kun få smukke langbenede smårøvende storbarmende blonde kvinder i danmarks regering so glemer man alt de bølv og løgn historier de danske politiker fortæller os ,lidt nemer ..

iøvrig tilslutter jeg mig 100% fletchers mening -danmark er alt alt for dyrt at holde virksomheder på lang sigt ...
uden nordseolie er danmark hurtig bankerott - hvis der ikke sket stor ændringer i virksomhedens beskatning og afskaffelse af en "socialstaat"med 30 arbejdstimer i de øffentlige.. kæmpe bankpakker de kun gavene bankdirektørenes bonuser, en gemnen regeringen afpuschet boligværdi og miliardudgifter til krig.
..her mangler klart en regering med "styr på tingene "
finanskrisen i dk er langt fra slut ,efter min mening kommer først nu de rigtig hårde år med mange konkurser og massevis af arbejdsløse..
hvofor skal udenlanske storfirmaer investere millioner af euro i DK hvis man kan få de i andere eu lande for de ½...og med meget højere gevinster uden alt for meget bølv , kæmpe skatter og pissedyre arbejdskraft..
i der fleste EU lande kan iværksetter få mega billige lån fra staten til at investere -hvofor ikke i dk ..
de store virksomheder få ja ingen penge fra socialkontor ,de skal tjene penge eller flytte de allesammen ....
og tilbage i dk bliver HVAD ?

Sidst redigeret af Manorwar; 06-01-2011 kl. 20:52.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,526
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, Rozhovstoommumb
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 16:08.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden