Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 523
0 medlemmer og 523 gæster
No Medlemmer online
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #33  
Gammel 07-01-2011, 09:05
Manorwar
Gæst
 
Indlæg: n/a
[QUOTE=Clasg;29392]Jeg betaler min skat, og jeg betaler den med glæde.
Vi lever i verdens bedste land, og jeg synes at alle de klynkende småflæbende tudefjæs til "rige svin", der brokker sig over de høje skattetryk, skulle tage deres lystyachter, Mercedes'er, BMW'er og Land Rovere og skride til et andet land.
De må gerne tage deres internationale firmaer med, for de betaler jo ikke selskabsskat alligevel i Danmark. Så hvad vil de her egentligt ?

QUOTE]

HMMM evtl. ansate de "rige sviner" nogen fra de mangen tusende NYE danske arbejdsløse ??
og betaler med glade 40 % mer i løn end i andere EU lande eks tyskland ..
nu kør jeg landrover med ekstra afgift og betale selføligt min firma skat i DK ..(men tak for tippet)
danmark er ja en rigtigt lækker land ,kun økonomien ,skatter og løninger passer ikke længer i den globale market ..
danske produkter er alt for dyrt ..exporten er falled ekstremt..

8000+konkurser i 2010 med mange tusende nye arbejdsløse ,vestas og andere er skridet til udlandet pga høje lønomkostninger og skattetryg - nordseeolien holder ja ikke evigt..er der måske vejen fram ??

clasq din lillebror i Novo tjener ca. 36.000 som ufaglært?? en ufaglæernt i tyskland tjener max 1.200 euro -10.000dkr ---
der er ja 3 gange højer !!


har lige hørt lars lykke her imorgens at finanskrisen er ja nu slut..
hallo hr staatsminister -- den har ikke startet rigtigt ednu...wait and see...

USA sker ideres militærbuget 450miliarden i de næste år .og lille danmark ???ikke en krone ??
jeg mangler en klar utalese fra regering hvormage pege koster danmarks besatelsekrig i afganistan os hvert år

har hør igå aftes fra vores krigsminister og lene at vi er ja i krig i afganistan so at vi kan holder "terror" ud fra danmark ...nu er terroristene ja ikke i afganistan -men i pakistan ,somalia ,jemen etc ...


jeg er fuldstændig enig med at socialt bedrageri og skattesnyd skal bleved opdaget og stoppet.
og slut med efterlønen.
er du slit ned med 60år so søg om fortidspension..i andere EU lande arbejder folk ja også til de er 70.
er de måske ikke slidt ned ?
folk i de øfentlige tjenste (nu mener jeg ikke de hårdknokelde sygeplejerske ,etc ) men eks. komunale medarbejder i jobcenter ,komunens borgerservice og skat skal fa faden få endeligt fingerne ud af rumpen ..
jeg brækker mig hvert gang hvis jeg ringe til skat og skal vente 45 min for jeg få måske en svar ..og normalt en forkært en ..so jeg skal ringe og vente igen..
jeg har anmød til middelfart jobcenter i august 2010 at finde mig 2 nye medarbejder til sesonen 2011 - stændigvæg ingen svar..YAK.

politiet kør ikke ud til anmeldese af yverier og til efterførskning af båd/bil og andere tyverier har de ingen recurcer ??

men hvad med de mangen milliarder til unødvendige bankpakker ???selvbetjening til ekstra milionbonuser og guldene næser til noge få smarte bankdirektørene ??
og betaler banken de pakker måske retur ?? nixenbixen ...de siger heller ikke tak...

som ny iverksetter få du ikke en krone i starthjelp fra bankerne elller staten i DK ..
start en nye firma i tyskland og du kan få en starthjelp fra staaten rentefri i 12 år med op til 400.000dkr ..
måsk en grund hvofor tyskland en nu ude af krisen ..

Sidst redigeret af Manorwar; 07-01-2011 kl. 10:08.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,568
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, zestoretic price
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 13:20.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden