Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 539
1 medlemmer og 538 gæster
Kyliehot
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #37  
Gammel 07-01-2011, 13:23
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Manowar

kortere eller længere tid...det dækker over utrolig meget, bl.a. dækker det over de mennesker der pt er hjemsendt fra byggeriet, grundet at vejret er som det er, meget kan finanskrisen få skylden for, men dog ikke vejret...

Og nu er % regning temmelig taknemlig. Det er eksempelvis noget nemmere at holde et lavere arbejdsløsheds gennemsnit med et befolkningstal som det tyske. I DK mærker vi ganske små udfald, som eksempelvis de føromtalte hjemsendelser, meget kraftigere end tilsvarende i Tyskland....

Og i DK ansætter vi også igen....

Oliepriserne vil fortsat stige henover foråret/sommeren, stadigvæk er liter prisen på en liter brændstof dog billigere end i eksempelvis 80'erne, hvor priserne toppede. Renset for indeksreguleringer skulle en liter pris i dagens marked koste omtrent 1 1/2 kr. mere pr. liter for at matche priserne i 80'erne....

Ulman

De rige "svin" vil for langt størsteparten af dem, have startet som iværksættere enten dem eller deres forfædre. Ligegyldigt hvordan du vender og drejer det, så er det langt fåtallet af dem, der er kommet sovende til deres penge. Eksempelvis Danfoss koncernen som er en familie drevet koncern nu i 3. generation, tro mig de er rige, men undvære dem kan vi ikke....

Min kone arbejder i psykiatrien, og sådan som vi eksempelvis behandler psykisk syge i DK, og dem som min kone der er ansat til at kigge efter dem, så er der mange andre lande vi kunne lære rigtig meget af. Det er en skrøne at vores samfund er noget så flot og misundelsesværdig. Til gengæld fejler vores arrogance absolut intet, når eksempelvis højtuddannede læger fra andre lande, ikke kan få job som læger i DK, fordi de er uddannet i et andet system...

Og jo....historien viser meget klart at rød blok fyrer penge af, og blå blok strammer kursen op. Men hvis du nu læser hvad jeg skrev, så skrev jeg netop at Anders Fogh overtog Lykketoft's økonomiske planer, men de havde jo ikke nået at slå igennem endnu....

Naturligvis er der rigtig mange andre aspekter, men jegt lagde ud med at konstatere, at formig er der ved dette valg stort set kun økonomien der tæller, derfor har jeg udelukkende koncentreret mig om den.

Jeg er helt klart liberalist, og hvergang snakken falder på det offentlige system, bliver jeg bekræftiget i at vi i det private arbejdsmarked, bare kan gøre det bedre. Og jeg er stor tilhænger af så høj en grad af privatisering som muligt.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 114,565
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, adrianjl3
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 05:47.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden