Fenderen.dk
 

Gå tilbage   Fenderen.dk > Startside

» Online brugere: 689
2 medlemmer og 687 gæster
BlazeUid489lausy, Edwinevisy
Fleste brugere online var 720, 12-01-2023 at 07:41.
» Sponsorer
» Tilmeld dig nu


Vil du være en del af Danmarks bedste bådforum?
SÅ KLIK HER OG OPRET EN PROFIL

View Single Post
  #197  
Gammel 23-12-2011, 17:07
Peter508
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Morten

Tjoooh det kan du evt have en pointe i.

Men som jeg skriver ret tidligt, så prøver jeg netop at holde det generelt, det er bare svært når repræsentanten for et selskab altid tager tingene så personligt...

Og jeg bliver helt klart provokeret af, at det selskab som jeg har valgt, bliver rakket ned. Et selskab jeg har haft brug for, og jeg er glad for. Når det så bliver rakket ned af et andet selskabs repræsentant, så bliver der stillet spørgsmålstegn ved mit valg, og det bryder jeg mig ikke om. Derudover er de andre selskaber ikke tilstede, og kan ikke forsvare sig. Jeg finder det ekstrem dårlig markedsføring, som intet selskab burde udføre....

Og tråden kommer til at handle om Ralph, fordi han tager tingene så personligt, og iøvrigt er rigtig ubehagelig i hans fremtoning.

Nu kender jeg ham også fra andre sider, og har set dette mønster gentage sig gang på gang, og det er altid med samme resultat...

Jeg bliver klart provokeret af når nogle prøver at tryne andre med aggressiv fremgangsmåde. Det uanset om det er herinde eller andre steder, og at true med sagsanlæg o.a. På et debat forum er for mig at prøve på at tryne sin vilje igennem. Og det kan jeg bare ikke med....

Jeg er egentlig enig med Ralph i at Fletchers indlæg omkring Bavaria er over stregen. Men det er Ralphs respons bestemt også. Man kunne have valgt en humoristisk facon, eller bare ignorere det, eller sagligt prøve at diskutere det. I stedet for bliver der truet med injurier, og Fletchers får skylden for at Ralph trækker sig ud af forummet. Det finder jeg sgu ikke okay.
Reply With Quote
 
» Statistikker
Medlemmer: 115,012
Emner: 5,113
Indlæg: 47,920
Velkommen til vores nyeste medlem, BlazeUid489lausy
» Sponsorer
Powered by vBadvanced CMPS v3.2.0

Alle tider er GMT +1. Klokken er nu 02:08.


Design By: Miner Skinz.com
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Advertisement System V2.5 By   Branden